Slutrapporten blir ett föredrag på DVD

2008-08-12

Slutrapport för Livsmedelsinventeringen i Kristianstads kommun


Hej kära bloggläsare!


En resa i Kristianstad kommuns livsmedelshistoria börjar gå mot sitt slut. Min rapport, förutom bloggen, blir att jag gör en DVD. Jag samlar helt enkelt det bästa från mina föredrag på en DVD-skiva som du kan titta på i teven.


Du är inbjuden att närvara vid sista finslipningen av DVDn.


Välkommen till Hörsalen Regionmuseet Kristianstad 27 augusti klockan 14.00


Efter visningen vill jag veta, av dig, om det är något väsentligt som jag glömt. Kanske du kan hjälpa mig att upptäcka faktafel, som kan ha slunkit igenom.

Eller du kan helt enkelt bara tycka det är skoj att träffa andra som arbetat i livsmedelsindustrin i Kristianstad. Kaféet är öppet så efteråt kan ni köpa en kopp kaffe, och en god kaka kanske, att njuta på museets gård under valnötsträden.


Ta gärna med någon som Du tror är intresserad av kommunens livsmedelsindustri.

Leif


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback